איש צוות המו"מ מ'הליכוד': "האחריות על הכתפיים שלנו"

    אסתי פלד No Comments on איש צוות המו"מ מ'הליכוד': "האחריות על הכתפיים שלנו"

    ח"כ חנוך מילבצקי, איש צוות המו"מ בבית הנשיא בראיון לעו"ד אבי בלום והפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: "אני התרשמתי מהאנשים בחדר שהם התכנסו כדי להגיע לפיתרון. היייתי סקפטי כשנכנסתי, ויצאתי מעודד. 50% או יותר ממה שקרה במדינה על הכתפיים שלנו. לא מספיק הסברנו לציבור, כמו שהצד השני היה. הציבור דורש תגובות, רוצה להיות מעורב"

    צילום: Yonatan Sindel/Flash90
    22:40
    06.05.24
    אבי מימרן No Comments on איתור גופתו של ליבמן הי"ד: רב המכון המשפטי מספר

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    בריאיון לתוכנית "פילפוליטיקה" דיבר ח"כ חנוך מילבצקי, איש צוות המו"מ בבית הנשיא עם עו"ד אבי בלום והפרשן הפוליטי יעקב ריבלין: "אני התרשמתי מהאנשים בחדר שהם התכנסו כדי להגיע לפיתרון. היייתי סקפטי כשנכנסתי, ויצאתי מעודד. בסופו של דבר, זה המבחן הגדול. של האופוזיציה, ושל המחנה הממלכתי. האם ישראל לפני הכל מבחינתם, או האינטרס האישי. זה יתברר, נראה כבר בשבןע הבא לאן זה הולך".

    "ההתנהלות שלי היא דרך מזכיר הממשלה פוקס, השרים קיש ודרמר. נתניהו לא חייב לדבר איתנו, אבל הוא לא העניין, האופוזיציה מתנהלת נגד האינטרסים של מדינת ישראל. לפיד מתנהל כמו פעיל BDS. זה צריך להדאיג אותנו. המחנה הממלכתי ויש עתיד מנסים להציג חזית אחידה. נכנסתי להכין קפה ןהם השתתקו כאילו זה סוד. אבל בהודעות בסוף ראינו את ההבדלים"

    גנץ לא הוביל את המחאה אבל הוא יבחן פה. אני לא חושב שכל סיעתו, כמו גדעון סער רואים איתו עין בעין. אני מקווה שהניסיון וגודל השעה יגברו על העניינים הללו. אנחנו רוצים להביא שלום לעם ישראל, זו ההנחיה שאני פועל לפיה. לא הולך תהיות מתווה נשיא חדש. הוא מביא את האכסניה, עובד יחזקאל מנהל את המתווה והדיון. הם לא קובעים את הפשרה. לא יודע למה זה בבית הנשיא, אבל כך החליטו. וזה חשוב שנשיא המדינה מראה שהוא מאמין בזה"

    "בסוף ברור לחלוטין שמשהו היה בניהול של הרפורמה לא טוב. עובדה שנהיו מחאות כל כך גדולות, זה אומר ש-50% או יותר על הכתפיים שלנו. לא מספיק הסברנו לציבור, כמו שהצד השני היה. הציבור דורש תגובות, רוצה להיות מעורב. היועצת המשפטית אסרה על ראש הממשלה להתערב בנושא הכי דרמטי ב-40 שנה האחרונות. עד שהוא הבין שזה מופרך והתערב. אי אפשר להבין את ההחלטה הזאת, איך יושבת פקידה בסלאח א דין ומחליטה ככה. אני שמח שנתניהו לקח את המנהיגות"

    "הצד השני אומר כל הזמן שנוריד את פסקת ההתגברות מהשולחן. המחשבה שאם הרפורמה תתפייד המחאות תפסקנה, זה לא נכון. אנשים שם אומרים את זה בפה מלא, ישבה סטודנטית בוועדת חוקה ואמרה שיקבעו את גורלה אנשים שלא לומדים לימודי ליבה. יש אנשים שקולם שווה פחות? בעיני, אם הייתי חרדי הייתי מתרעם על ההצעה של הנשיא בחוק גיוס מותאם. הנציגים החרדים מאמינים ברפורמה יותר מאיתנו, לא שהם מנסים לעזור לדרעי".

    האזינו



    0 תגובות